2010年6月19日 星期六

椰蓉包, 椰絲奶油包, 芝士火腿包, 蒜蓉芝士包 - Part II


2010年6月19日下午12:05公開累積瀏覽 306 1
                                                                 

 出爐啦, 今次我响盤底加咗的水, 的包一的都唔乾... 甜包有蛋同多的糖, 個麵好快轉啡色.
的麵包好正呀! 連底都影埋, 因為一的都唔燶.  上次的甜包個底燶小小, 有的硬, 今次ok 哂啦...的椰蓉餡都幾好, 唔係太甜.


 












個芝士火腿包都好正, 非常鬆軟, 芝士同火腿一向都好夾, 可能我地都好鍾意食芝士, 所以覺得超好味.

 
蒜蓉芝士包.....同上次一樣咁好味, 今次比上次更鬆軟, 二公子仲話出面買嗰的蒜蓉包都唔係咁嘅, 得少少蒜蓉.  呢的好味的.  嘩!開心死啦, 的蒜蓉香茜醬係自家製, 落咗勁多, 出面邊有呀!  

 
 
椰絲奶油包, 出爐後無時間整, 而家先再焗, 跟著將麵包掃上蜜糖水, 再响中間切開, 唧上奶油, 再灑上椰絲.   知道呢個包超肥, 唔敢整咗咁多個.   型爸同二公子食完話好得, 一咬落去, 的奶油唧哂出嚟, 好好味呀... 勁開心.
 
雖然我都係覺得鹹包同甜包的鬆軟程度有分別(鹹包比甜包更鬆軟), 但係做咗一兩次, 已經有咁嘅成績, 非常滿意..... 我呢個麵包初哥, 好似"升呢"咗.....好開心呀!  
當然我唔會自滿啦, 一定會繼續努力!!!

沒有留言:

張貼留言