2011年1月28日 星期五

Benchmark Advance Program 宏思高級課程


2011年1月28日下午3:31公開累積瀏覽 1177 1


這幾天都是忙忙忙, 前天出席完宏思高級課程結業嘉賓講座, 都係時候講吓上課這幾天的感受.  基於保密承諾, 只可以講出個人感受及體驗, 不可以說出課程的內容.

其實, 又可以講過了五天很特別的人生旅程...  日以繼夜, 真的很攰很攰很攰, 但精神上覺得非常充實.

課程開始之前一天, 還在考慮上不上堂, 因為媽媽剛入了醫院, 心情忐忑不安, 但回心一想, 醫生需要安排, 應該要等幾天才可以做手術.  結果都決定去上課.

第一天, 早上剛上堂時, 還有點心神不定, 還在想著媽媽.  過了一兩個小時, 才可以全情投入.  但整天的課程, 再加埋自已的心情, 覺得心情很沉重, 腦中不繼反思.  回家時己是差不多零晨二時, 都無咩時間去諗, 還要想怎樣才可完成所有的家課.

第二天, 早上七時許便要起床, 不過腦中一片空白, 十條問題, 竟然有四條題目完全不知道如何作答.  幸好一早打電話聯絡Buddy後, 在坐車途中, 佢不斷sms比咗好多提示比我, 令我開始有的頭緒.  約咗的Buddies一齊食早餐, 當然要趕埋的功課啦.   今日嘅課堂, 一樣不好受, 再加埋一些突發事情, 失去了很多時間, 但從當中, 亦得到 很多寶貴的體驗.  今天與同學一起坐的士回家, 慳了一個小時, 剛夠時間做好所有的家課.  瞓落床又差唔多零晨三點.
 
第三天, 一樣是早上七時半起床, 昨晚已做好九成家課, 只欠一條, 今天便輕鬆了裊多.  可以同同學輕鬆食早餐, 亦有足夠時間去完成最後一條家課.   但今天的課程, 迫得更緊, 個頭真係痛到爆.  不過最開心係放學時型爸來接我放學, 仲順路車埋我兩個同學, 又慳番成個小時, 又可以有時間做功課, 不過又係咁上下時間上床瞓覺.  除咗個攰字, 真係唔知點形容.
 
第四天, 亦是同一時間起床, 又係約咗的同學食早餐.   今天的課程很突別, 那種種體驗, 真是畢生難忘.  有時人可能會不相信自己的能力, 但如果全程投入, 原來什麼都可以做得到.  人生有一次如此的體驗, 非常值得.   但今日over run 得太緊要, 零晨二時幾才完成, 回到家瞓落床已經差不多四點.... 只得兩三小時休息.
 
第五天, 早上同一時間起床, 相約了一位同學在火車站見面, 聯絡同學時,  她無聰電話, 真係攪到腎上腺素激增... 因為真係唔想遲到.  幸好最終無事, 還可追返的時間, 可以同的同學一齊食早餐.   當大家都感覺今天將會是輕鬆的一天, 怎知又有事情發生.  其中一位同學要求退出, 又給了我們很大的體驗. 有時一點點的遺憾卻令我們全體同學領略得更深.  今天放學時間比較早, 型爸來接我放學, 馬上車我去醫院看媽媽, 因為媽媽明天一早要做手術. 
看完媽媽, 要入黃金海岸出席朋友的婚宴, 時間緊迫, 還好來得及.  當晚飲宴完畢, 回家都已經係零晨....又係攰到不得了....
 
型爸見我這幾天攰到不似人形, 非常不滿, 他不想我再繼續LP課程.  當Jan27th 很多同學報讀LP21時, 心裡真的不好受, 學得自己已經離開了團隊.  但在我心目中, 型爸的感受及支持最緊要,

我亦擔心以自己心和身的情況都未ready, 還是遲一點再算吧!
 

1 則留言: