2011年1月8日 星期六

大中華飯店 - 長沙灣


2011年1月8日下午2:23公開累積瀏覽 422 0

 
型爸話好耐都未兩個人出去食飯, 不如今晚出去撐檯腳.  咁當然好啦.
 
其實都無咩特別野想食, 型爸提議去食牛扒或鐵板燒, 但我又唔係好想. 呢排BBQ呀, 都食好多肉.  我提議天氣咁凍, 不如去食煲仔飯啦.   型爸諗起上次同朋友去長沙灣一間飯店叫大中華食飯, 的小菜同煲仔飯, 佢話嗰度好多人幫襯.  型爸就帶我去試吓. 

型爸比大中華張咭片我睇, 全黑色好型喎, 大排檔張咭片都咁型.
我地差唔多七點去到福榮街正鋪, 當時唔係好多人, 但佢地話book滿無位, 睇吓後街有無啦.  正鋪入面得幾張檯.
由正鋪出到後巷佢地都話無位, 佢話响士多門口加張檯, 張檯放正兩條路交界, 其實都幾大風, 但嚟到就隨遇而安, 照坐.   其實如果我地唔要, 張檯好快就有人要, 後來仲响我地張檯後面再加幾張檯, 真犀利.
坐落就睇吓餐牌有咩食

見到都係普通中菜, 但價錢一的都唔平, 最平嗰碟小菜都要hk$50, 大部份都係hk$70-80. 魚頭呀魚呀, 全部都要hk$80一斤.

呢度最出名係鐵板黑椒豬手, 仲有燒乳豬, 但一隻hk$300我地兩個點食得哂.  咁就叫咗個鐵板黑椒豬手hk$80.  果然好味, 黑椒又香, 唔覺好肥膩.

本來想叫個魚頭, 但佢地話的魚頭最細每個最少兩斤, 我地兩個人又係食唔哂, 咁叫咗個例牌南乳脆鱔hk$80.  其實佢整得唔錯, 都算皮脆肉軟, 但我唔鍾意嗰的包住嚟炸嘅脆漿, 都係自己整嘅椒鹽脆鱔好味的.
嚟到呢道梗係叫煲仔飯啦, 睇吓, 真係即叫即煲, 個煲仲好大個添.
本來我地叫咗臘味煲仔飯, 但型爸見到佢地有黃鱔, 同埋我地啱啱食咗黑椒豬手, 太多肉兼臘味比較肥膩, 不如改黃鱔煲仔飯.  型爸同嗰位小姐講, 嗰位小姐又比我地改喎. (當其時又唔記得叫咗南乳脆鱔, 又係鱔...)
煲仔飯嚟咗啦, 真係"熱氣迫人".  個飯煲好, 佢撈好(加豉油蔥)先送過嚟.  個煲就大嘞, 但係飯好少. 大約4-5小碗.  黃鱔就好多, 落咗好多蔥.  唔食蔥又唔記得叫佢走蔥就"大鑊"嘞.  因為的蔥多到走都走唔倒.  好彩我地鍾意食蔥.
就係呢的小碗, 個飯都煲得幾好, 飯少餸多, 的米好有"咬口", 要慢慢食.   型爸話上次佢地叫臘味煲仔飯, 連埋的臘味, "趙"到牙都軟.
我地兩個人, 邊食到幾多, 叫咗三樣野都食唔哂.  嚟呢道食, 兩個人就唔係咁好嘞, 多幾個人可以叫多的餸, 但如果多兩個人, 個煲仔飯又唔夠食.
我地一路食, 一路都仲有好多人嚟搵位(係不停有人嚟搵位).
呢邊昌榮街開咗5, 6, 7 檯.
嗰邊後巷仲開咗十幾檯, 好多仲係大檯嚟添.
臨走時見到福榮街嗰邊仲有大把人响到等位.  使唔使咁誇呀!
的野係幾好鑊氣, 但又唔係好食得咁誇張啫.  坐又坐得唔舒服, 著住件太褸攬著個手袋, 仲鬼死咁大風(的人個個都著住羽絨縮吓縮吓), 真係有的辛苦, 不過街邊風味係咁架啦.
我地叫咗三樣野每樣都係hk$80, 加埋hk$240.  阿姐埋單收hk$240, 後尾見到型爸檯面礶可樂, 唉吔, 唔記得收礶可樂添, 算數, 請你飲啦....真係豪...

沒有留言:

張貼留言