2011年1月4日 星期二

新年快樂! 一月一日同媽咪慶祝生日


2011年1月4日下午2:35公開累積瀏覽 19 0


再見啦2010....  歡迎你呀2011...

通頂嚟同2010講再見, 飲醉酒來迎按2011....哈哈!  真係咁多年都未試過....

通宵達旦, 攪到第二朝十一點都唔願起身, 好耐都無試過可以瞓到咁晏.
呢兩日都安排哂, 耍即刻起身去接媽媽, 然後去哥哥家同媽媽慶祝生日. 好彩之前一日已經整好咗個蛋糕, 只要裝飾埋個面就得啦.  要就姪女的時間, 我地食午飯來慶祝.   十幾人, 又要麻煩哥哥嫂嫂攪一餐啦.

嫂嫂都整咗好多靚餸好湯, 但係我攰到唔記得個相機, 直至切生日蛋糕先記得攞個相機出嚟.
昨天整蛋糕唔記得响焗盤邊搽油, 脫模時攪到個餅邊唔係好靚, 唯有當缺憾美啦...鬼叫自己大頭蝦吖.
出門時, 時間緊迫, 用咗夏威夷果人朱古力嚟做裝飾, 加個壽星公仔& Happy Birthday 朱古力牌就攪掂.  其實的現成朱古力牌都幾方便, 一pack有兩個, 一個用落大公子個蛋糕, 另一個用落媽媽個蛋糕, 啱啱好.   本來想寫幾個字都無寫, 驚急得制寫錯咗唔知點算.  都係簡單的好.  媽媽當然收貨啦!  我第一次整比佢, 佢又係第一次收, 粗粗地, 無街買嗰的裝飾得咁靚, 但有我份心意麻.
食完飯傾吓講吓, 三點幾就走, 要返去瞓多陣添, 實在需要再charge charge 電, 今晚仲要為明天嘅party預備食物. 
晚上再切埋整比大公子個生日蛋糕, 同的隔離鄰舍分亨.   昨晚的鄰居响我地屋企倒數時, 我打電話比大公子, 大家都一齊祝佢生日快樂.  但昨晚太多唔同品種嘅食物, 個個都好飽.  蛋糕咁細, 點夠咁多人食.  今日比心機寫埋個面, 影番張靚相先至切蛋糕.
放假仲忙過返工, 真係周身唔得閒...但唔得閒得嚟又好開心喎...咁樣, 生活先無咁平淡麻.

沒有留言:

張貼留言