2011年1月31日 星期一

梨花園韓國餐廳午膳


2011年1月31日下午2:01公開累積瀏覽 62 0

 
晚上要attend 宏思高級課程結業嘉賓講座, 唔能夠去醫院探媽媽.  唯有早上抽點時間, 先去醫院探媽媽, 再去食晏.   媽媽打了止嘔針, 已經無再嘔, 看上去精神好一點, 但仍未可以食野. 見佢有進展, 都開心一的.
 
其實今日約咗幾個同事一齊團年, 因為其中一個同事提早放假去旅行, 咁就早的一齊食番餐晏啦.

今日又揀咗去梨花園, 不過我遲到, 叫佢地先叫野食
我去到一見到呢幾小碟已經開心, 但好奇怪, 佢地全部都無叫燒烤
一個叫咗鰻魚石頭鍋飯
一個叫海鮮石頭鍋飯
兩個叫人參雞湯配飯
一個叫泡菜湯配飯
另一個叫咗牛肋骨飯
我見佢地唔食燒烤, 我都唔叫啦, 叫咗一客炆牛肋骨.  的汁味道略帶甜, 唔係好啱我胃口, 都係的燒烤好味的.
七個人, 食咗hk$468, ok 啦.

沒有留言:

張貼留言