2011年1月31日 星期一

Lanciano Ristorante 意大利餐廳


2011年1月31日下午1:10公開累積瀏覽 97 1


又是忙碌的一天, 積存的工作仍未攪掂.  又忙又攰, 結果打敗仗, 病埋.
媽媽仍在醫院, 放工後又馬上去醫院看好她.  但她今天情況反覆, 不知是否麻醉藥的關係, 一飲少量水或食藥便不斷嘔, 我見到都想嘔.  型爸馬上到樓下買多幾盒紙巾同濕紙巾, 逗留一個小時便離開...

其實今天是型爸生日, 雖然無咩心情, 但探完媽媽, 同埋二公子大家一齊出去食餐飯, 型爸話食咩都無所謂, 大排檔煲仔飯都無問題...咁點得,  生日都要去間企企理理.  結果去咗大埔Lanciano Ristorante食意大利菜.

型爸叫我唔好諗咁多, 媽媽一定無事, 我都提起精神, 開開心心同型爸食餐飯.
星期三, 無咩客, 只得三兩檯, 唔需耍訂位
有生蠔, 法國嘅white pearl., 型爸精神哂....雖然只得一款, 都叫咗6隻,  
今日的house bread麻麻地.
型爸覺得的蠔好味, 再叫多一round 6 隻.
生切牛肉沙律
凱撒沙律
主菜有鵝肝黑醋意大利粉
釀鴨胸, 呢嚿鴨胸好大, 有8安士重
的鴨胸仲釀咗的水牛芝士
最後再加多一個pizza. 的餅底好薄好味
今日我請客.  呢餐都算抵食, 如果响尖沙咀樂士佛臺, 一定貴一倍.   不過最緊要型爸食得開心.
返到屋企, 立即開工, 預備整蛋糕, 要為型爸整一個合桃拿破崙蛋糕, 用急凍酥皮, 應該好快.  但型爸即刻叫停, 佢話我呢排太辛苦唔夠瞓, 唔好整啦, 搵日有時間先慢慢整啦.  只要有心幾時整都一樣.....多謝型爸.
其實我都唔係幾舒服, 食咗的消炎藥個胃頂著... 第日先整啦. 

沒有留言:

張貼留言