2017年12月22日 星期五

石澳高爾夫球會晚宴

December 7, 2017, Thursday

今日好開心呀, 我地共中一位鄰居, 結婚四十周年, 宴請我地幾戶鄰居去石澳高爾夫球會晚宴.   仲專誠訂了專車來回接送, 由屋苑接我地石澳高爾夫球會,   全部唔使開車, 今晚飲多的都唔怕呀!

我地五點鐘就到, 周圍影吓相先

我地係第一批人到, Cocktail 即開始

呢邊燒緊一隻半羊

今晚筵開九席

呢道就係我地晚宴的地方

先來的小食薯片, 咖哩角....新鮮熱辣辣, 好味呢!

今晚會以自助餐形式

周圍環境當然好靚啦!

頭先嗰隻半係羊, 呢隻係豬.

廚師開始燒串燒

跟著就放落呢的盤....晚宴開始....

主食有豬牛羊, 其他沙律飯麵熱燻, 樣樣都有.

今日嘅燒羊肉真係好好味, 魚同牛都非常好呀!

大家不用開車, 飲得都好開心.

今次真係要表揚一下主人家, 佢地非常善心, 過往好多年每年都會去國內捐款助學, 每年選出一百五十個學生, 全數供他們上大學讀書.  今次舉行的結婚四十周年晚宴, 全部不收禮物,  叫我們將禮金全數捐給明德慈善教育基金.   我們損多少, 他們再捐同一金額.  真的要表揚,


呢本係當晚場刊




印了過往多年在國內助學的情況

今晚我地食得開心, 飲得開心, 亦捐得開心....耍為鄰居及他們的一班朋友鼓掌呀!

食完仲有專車回家呢!



沒有留言:

張貼留言