2017年12月14日 星期四

南涌尤德亭新娘潭

November 26, 2017, Sunday

呢排天氣清涼, 好適合行山.   我地每次行山, 來來去去都係嗰七八處地方, 目的係行兩三小時, 出吓汗, 所以行邊都無咩所謂.

最近新聞不時有行山人士去的好險峻嘅地方, 不幸有人墮崖命都無.   行山啫, 唔想搏命, 都係安全第一好的.

今日我地由南涌出發, 先去尤德亭, 再行去新娘潭

呢段路我地行過好多次

我地無停直昇機坪, 直接行到去尤德亭

跟著路牌去新娘潭.   呢段路不斷上山, 但路程唔會險峻

今日多處見到呢個標誌, 亦都見到好多比賽人士

原來今日係水陸兩項越野賽

而終點係八仙嶺郊野公園新娘潭段出口,  即係我地平時行山終點出口.

對面涼亭有飲品, 生果及蛋糕比的參賽人士補充體力,  我地都攞咗的香蕉嚟食呀!

跟著我地八男女, 一齊去新明苑飲茶.

又過咗一個開心的早上.

沒有留言:

張貼留言