2017年12月18日 星期一

餞別慢魔魔

November 29, 2017

天下無不散之筵席, 明天慢魔魔會離開公司, 大家一起公作多年又係飯腳, 今日約埋兩位助手同麻煩鬼同佢餞別.

 原來我幾次去Pizza Express 慢魔魔都無份, 今日同佢去上試吓.

呢道的食物Portion 比較細, 我地有五個人, 決定要四份餐, 但全部都要加大full portion, 咁就一定夠食.

麻煩鬼左計又計話驚太多, 算啦, 我請大家食, 多的都無所謂啦,

頭盤改咗沒有煙三文魚沙律, 我地要了小麵包, 又幾好味喎.

要了肉醬長通炒

卡邦尼意粉, full portion 都覺好大碟

要了雞肉pizza

蘑菇火腿pizza

好彩我全部要加, 唔係唔夠食添呀!

埋單四百幾, 佢地話夾番錢, 唔使啦, 今日係就由我請慢魔魔啦.

慢魔魔, 祝你人生展開新的一頁, 事事順利啦.

沒有留言:

張貼留言