2018年1月27日 星期六

南涌谷埔 - 粉嶺至友美點

January 21, 2018, Sunday

今個星期日組長出外公軒, 就由副組長負責聯絡各組員.   組長唔响香港, 好多人偷懶呀!  為咗支持副組長, 我地第一時間報名.  幸好又多了兩位鄰居夫婦加入, 我地五人成行.

其實我地又唔係去探險, 最主要係周圍行吓出一身汗, 今次副組長話行車涌谷埔.   哈哈, 我同型爸最喜歡呢條路線, 大多平路, 只有上落二百幾級樓梯, 近海邊, 來回大約兩小時, 理想的行山行程, 所以我地行過N咁多次.

先去廟拜神, 跟著一路行都唔使點休息.   回程都無咩點休息, 回程就在宋伯士多食碗豆腐花.

都無咩影相, 見到又有小牛出生, 就影吓佢地啦.

今次其實主要都唔係講行山, 係講午餐呢間在粉嶺的點心小店.  係鄰居夫婦帶我地嚟架, 佢話呢道的點心又平又正, 好多都係即叩即蒸的.

呢間叫至友美點.  在粉嶺聯和墟和豐街21號

有多款點心, 大中小點, $19/$17/$15, 腸粉都只係$18

呢道有我喜愛的臘腸卷呀!

盅頭飯好好似係$22

奶皇包, 入面都好軟, 不過係custard, 無蛋皇的.

樣樣點心都幾好味, 個潮州粉果入面有沙葛, I like it.

最正係呢個鹹水角, 即叫即炸,  鯪魚球都好正, 又係即叫即蒸

鄰居夫婦話呢道的糯米飯都好正, 又叫嚟試吓....只係$26.   又幾好味, 好過上次蛇王兄嗰的.

我即時發的相比行山組, 組長夫人偷懶無嚟, 忍唔著叫我打包鹹水角同鮮竹卷...哈哈, 好味是要分享的.

呢道茶錢$2 一位, 唔使加一, 五個人食到飽飽, 打包埋兩款點心比組長夫人, 每人都只係$50....

抵食又好味, 下次行完山多一個選擇呀!



沒有留言:

張貼留言