2018年1月17日 星期三

上水蛇王兄

January 12, 2018, Friday

今日Cindy生日放假去玩, 晚餐我同型爸出去食.

當大家話今晚食咩好呢!  嘻嘻, 二口同聲話食蛇羹.  天寒地凍, 食蛇羹暖暖胃就最好啦.

開車去到上水蛇王兄....嘩, 的蛇羹套餐加哂價呀!
唔食蛇羹食蛇汁雞飯都可以嘅, 但我地唔會啦.

型爸要了一個B餐, 入面有大蛇羹, 細糯米飯. 加HK$6, 蛇湯改龜苓湯

本來我諗著叫一碗細蛇羹, 咁叫型爸分的糯米飯比我, 但型爸好似好好胃口, 我就叫一個A餐, 的糯米飯食唔哂就包起啦.

今日的蛇羹都ok, 但個糯米飯就唔係幾掂, 無味及潤腸.臘腸都唔係幾得.

牆上貼咗可以預訂蛇宴, HK$4,388一圍, 咁又唔貴.  但唔知的野整得好唔好食呢!

返到屋企, Cindy仲未返, 梗係玩得好開心.   差不多九點先返到, 見佢買咗外賣....原來兩盒外賣係佢想買返嚟比我地食, 巴基斯坦羊肉飯...哈哈, 真有我地心, 我地食飽啦, 留番明天先食啦.

其實我都好有Cindy心, 除咗今天一早佢出門前比咗封利是佢, 放工仲即刻去買個蛋糕.

Cindy見到個蛋糕, 開心到不得了, 馬上影相比佢的仔好睇呀!

其實僱傭關係都係你氹吓我, 我氹吓係咁啦, 住埋同一屋簷下, 最緊要大家開開心心.



沒有留言:

張貼留言