2018年1月12日 星期五

淺水灣109號

December 28, 2017, Thursday

今日好開心, 老友兒子結婚, 呢位老友我讀幼稚園時已經認識, 睇著佢兩個兒子出生, 今年佢兩個兒子相繼結婚, 真替她高興.

婚禮在淺水灣109 號,舉行

呢道前身係淺水灣酒店, 但現在上面已經改為service apartment.   我地用Google GPS嚟, 呢道係淺水灣博物館.   我地泊停車場, 由停車埸坐電梯上, 所以由後門入

 
 
呢道環境好靚,


今晚應該大約十多圍吧
 
每張檯上都有多份禮物

哈哈, 有個雀籠, 係咪即係兩位從此被困呀!

的禮物係香水嚟架, 有分男女, 女士就係呢款噴的香水, 男士就係另一款古龍水.

請了live band 唱歌

今晚的Menu
 

 

好肚餓呀!   的麵包好味.
 
每位都有不同的杯, 頭盤時我先要了白酒, 到主菜食紅肉就改飲紅酒啦.

個前菜好味, 煙三文魚魚子醬蟹肉沙律...好好味呀!

Artichoke 湯, 入面有煎鵝肝加了松露油

仲有一個前菜, 龍蝦汁蒜蓉香草帶子蘑菇意大利飯. 都好味喎.
 
主菜係美國安格斯牛扒, 型爸嗰份係心型的 細細份, 但我都食唔哂, 要二公子幫手. 牛扒好腍 (朋友嗰嚿話好韌), 一的牛味都無.


甜品係黑朱古力蛋糕配Cappuccino Ice Cream.

仲有什果朱古力...但我無能為力了....我, 型爸, 二公子都無興趣....哈哈, 推哂比同檯的朋友食呀!
 
整晚的高潮就一對新人排了一隻舞跳比大家睇, 跟著就係跳舞時間. 
 
新娘子為自己攪了一個特別的party.
 
祝一對新人永結同心, 永遠幸福.

 

沒有留言:

張貼留言