2018年1月19日 星期五

Cook House - 粉嶺

January 13, 2018, Saturday night

今日林老闆約我同型爸去食西餐, 型爸梗係一口應承, 哈哈, 佢最鐘意同朋友出去飲飲食食.
林老闆佢地話新漢記隔離嗰間, 咁我地以為係 Pezzi Bistro, 點知原來唔係, 係另一間.

Cook House 呀!   其實我地都嚟過, 呢間响新漢記左邊, 而Pezzi Bistro喺新漢記右邊.

林老闆已經嚟呢道食到好熟, 仲請埋兩位年輕老闆飲Whisky.   咁叫咩就由佢發辦啦.

凍凍地每人叫個湯...蘑菇湯, 一睇堅邪惡...用cream嚟拉花...一的好味

麵包醮的橄欖油嚟食, 都ok架.

薯蓉焗田螺, 呢個一般啦.

青口, 一般

炸雞翼, 林小弟至愛, 我就唔like啦, 單骨雞翼炸到咁, 即係食炸粉

 
Grill 魷魚, ok喎.

餐廳今日推慢煮燒雞, 都整得幾好. 的肉唔嚡.

呢份今日最重磅, 斧頭扒, 呢客好似要HK$688

餐廳送了甜品, 樹頭蛋糕

另一客心太軟及雪糕給林小弟的

呢餐食咗幾多錢唔知呀, 因為林老闆爭著埋單, 又唔係我地比番自己嗰份.

食到差不多, 又收到組長電話, 叫我地去佢屋企打邊爐....型爸又一口應承, 佢話唔食都一齊去飲吓酒.

結果食完西餐又去打邊爐.... 雖然只係食少少, 個胃都好唔得閒呀!

沒有留言:

張貼留言