2018年1月29日 星期一

天麻川芎百芷燉花錦鱔頭湯

January 21, 2018, Sunday

在大埔街市買黑毛豬肉, 順便行吓的魚檔....比型爸見到有一檔有花錦鱔賣, 佢地仲話係野生唔係飼養, 泰國運過嚟架....佢食指又大動...  哼哼, 咁即係唔買唔得啦

我地買咗半條花錦鱔, 另外再多買一個魚頭.  嘻嘻, 用嚟燉魚頭湯呀!

  
唔好睇個魚頭細細, 其實打開都幾大個

  
而家仲買多咗一個魚頭, 個湯實擔啩.

至於魚身, 魚檔問我要嚟炆定蒸.   我要蒜頭豆豉辣椒蒸, 咁佢幫我切片.   洗淨放落碟排到靚靚已經好開心啦.

講番個湯先....

瘦用汆水切細嚿

天麻川芎百芷... 落幾多, 我都係斷估每樣落的啦.

將所有湯料放入康寧煲, 加入兩公升滾水

加蓋放入蒸爐, 用110度蒸燉三小時

個湯燉好, 超濃呀!

我同型爸淨係食燉完湯嘅魚頭都差不多飽毓地啦... 好好味呢喃

至於個湯, 加的鹽就得.  不過的湯藥材味重咗的, 蓋過咗的魚鮮味.  下次要河
 
至於蒸花錦鱔片, 當然好味啦.  唔似食魚, 似食豬肉呀!   好快就KO哂, 的魚潤仲好好味添.

今餐仲有西芹紫洋蔥炒鴨胸. 的鴨胸响梁九記買, 解凍切片醃吓就得.  方便又易煮呀!

仲有炒唐蒿

呢餐實在太豐富啦....

沒有留言:

張貼留言