2018年1月15日 星期一

尖東彩晶軒

January 8, 2017, Monday

一月是公司最忙的日子, 好多外國客來開會.  呢個月份如果唔忙就真係頭痕呀!

其中一個客人邀請我地幾位同事今晚去參加一個Party, 21:00 to 00:00...嘩, 見到的事間真係又攰又眼瞓.   咁做到晚上七點幾, 我地三個先去食飯, 食完先去參加個party.

佢地鐘意食晚飯小菜, 我都係提議去彩間軒, 因為食過幾次都覺得唔錯.

 上次同的老友嚟, 叫過例湯覺得幾正(西洋菜生魚湯), 今日係粟米甘筍煲唐排, 一樣好得.

 咪睇的湯好清, 真係好甜, 原來落咗茅根, 馬蹄, 粟米, 甘筍, 真係好甜, 的唐排煲完湯都一樣好味.

 要了脆皮燒腩仔, 三層腩.  的皮真係脆, 正呀!

豉汁涼瓜炆班腩, 唔, 呢款鹹咗的.   呀! 上次片皮鴨兩隻, 要了涼瓜炆鴨殼都係好鹹, 都係要叫的部長通知吓廚房先至得啦.

 另外要了椰汁南瓜炆芋頭, 呢個好好味呀!

 三餸一湯, 好夠呀!

 仲有甜品送, 個紅豆湯都唔錯呀!

埋單HK$540, 哈哈, 我有呢的現金卷, 滿HK$200 可減一張, 即係可以減HK$100.   即係實付HK$440...哼哼, 入老闆數啦.

跟著就去個Party...逗留一小時就走啦, 咁夜第二天仲要返工呀!

呢排時時都幫襯彩晶軒呀!  第二天又同另外一個客人, 一team人去飲茶

 第一時間訂咗片皮鴨兩食

仲有一大堆點點心同粉麵飯, 12個人先食咗HK$1560, 一的都唔貴呀!   我上次已經教咗個外國客咩野叫做"有大食大", 佢知道要埋單呢!

沒有留言:

張貼留言