2018年1月31日 星期三

Thai Master 泰斗

January 24, 2018, Wednesday

有朋自遠方來, 不亦樂乎!

今日真係好高興, 呢位朋友係我中學同學, 初中時已移居美國, 差不多每五年先回香港一次, 但每次回港都會聯絡我, 大家出來見見面聚一聚.  今次她回港只逗留三星期, 又去日本旅行又要去澳門, 又要見很多朋友, 非常忙碌.   幸好留一個晚上跟我聚聚, 多謝妳呀!  雖然大家見面不多, 但每次都有談不完的話題.

本來想同佢食日本菜, 但諗吓佢剛去完日本, 不如食泰菜好過啦.

 叫秘書小姐去open rice 搵間近地鐵站, 等佢容易搵的.  結果搵到呢間Thai Master, 泰斗.   响海防道中達大廈4樓.  約佢响尖沙咀地鐵A1 出口等, 行兩三分鐘就到.

 上到去, 地方算大, 整個餐廳連著Balcony, 相信方便咗一的食煙人士

坐低唔係馬上叫野食, 而係大家交換禮物...哈哈, 大家都好有心思呀!

朋友話呢排食得好勁, 今日食light 的好的.  
 
 我地叫咗炒椰菜苗

 肉鬆生菜包.  味道唔錯, 仲有好多塊生菜.

 炸魚餅, 呢款麻麻, 的魚肉太腍唔彈口呀!

 仲叫咗一客薄餅, HK$28, 哈哈, 但咁少塊, 做咩攪到咁矜貴

 我地就叫咗呢水樣野....都真係好輕食.

不過女士唔叫甜品點樣算係美滿呀...

 要咗一客芒果糯米飯, 大家Share 好好味

跟著再叫多一客椰汁西米布甸....

哈哈, 實在太美滿了.

不過我這朋友大曳曳, 竟然趁去洗手間時, 靜雞雞埋了單. 到我發現時已經遲了.   佢話咁多年都係我請(咁當然啦, 佢十萬八千里飛回來, 我梗係要盡地主之宜), 今年佢請梗的 (其實佢未返嚟已經講定).

後來問侍應今餐埋單HK$587...差不多吧, 大概價錢..肉鬆生菜包HK$128 (or 168), 炸魚餅HK$128, 炒椰菜苗HK$98, 薄餅HK$28, 芒果糯米飯HK$68, 椰汁西米糕HK$48, 我要了一杯飲品青檸梳打(七點前叫七折), 大概三十多完.   咁連加一就五百多完.   唔係平, 但都唔算貴.

好彩今日係week day, 的檯無坐滿, 我地真係傾足三小時 (六點半至九點九), 侍應不停為我們添熱水, 一的都無催促我地走呀!

跟著送佢去地鐵站, 臨別依依大家來個深深的擁抱....又要多年後先再見啦.

沒有留言:

張貼留言