2018年1月25日 星期四

The Lounge - 大食兩父子

January 17, 2018, Wednesday

今日二公子放假, 約埋型爸, 一齊出嚟搵我食午飯.   二公子要拎架車去整, 時間有的緊迫咁就訂咗新世界千禧酒店, The lounge.   問咗泊車要HK$50一個鐘, 食滿HK$500就有兩小時免費泊車.  型爸話點都食夠HK$500咪得囉... 哈哈, 咁都得.

The Lounge 有兩個午餐牌, full course 嘅就HK$188一位, 另外一個特價只有主菜及飲品嘅就HK$88以下.   點知full course 餐牌今日無牛肉, 兩位牛魔王非常失望啦.   點知特價餐牌有西冷牛扒喎, 二公子話咁每人叫兩個特價餐啦...哈哈哈, 食唔食得哂呀!

 二公子同型爸每人要了一客西冷牛扒 HK$, 佢地切咗一小塊比我試, 講真, 真係麻麻, 咁嘅價錢都唔會比靚牛扒啦.

 二公子另外要了一客豚肉烏冬, 佢又真係食得哂喎.

 呢客吉列豬扒只有一件(切了四塊)及沙律, portion 細, 真係食唔飽呢.  我同型爸食了一塊, 二公子食埋佢...哈哈, 二公子話佢夠哂啦.

 我就要了巴東牛肉, 呢份巴東牛肉好好味, 呢碟係型爸的, 我要的那份的黃薑飯送到嚟, 只有呢道的飯嘅一半, 我即刻去投訴, 佢地先補番少少飯....

真係唔合比例架, 的巴東牛肉仲多過的飯.

結果我地三個人叫咗六份餐.   我負責我的巴東牛肉, 其他的佢兩仔爺攪掂, 我就幫吓口食一兩啖啦.

大食兩父子, 勁!  真係超過HK$500, 可以免費泊車兩小時.   二公子話點都平過食Full Course那個餐牌, HK$188x3 再加一要HK$620....食平咗啦....

哈哈, 最緊要佢地食得開心!


沒有留言:

張貼留言