2013年3月10日 星期日

出差寧波- Day 2


2013年3月10日下午12:49公開累積瀏覽 379 0


一早起來, 由酒店望出去, 感覺很舒服, 我的房間在32樓呢!

今天的早餐很特別, 我選了蕃薯, 粟米, 白粥, 腐乳, 南瓜煎軟餅, 再加紅茶一杯...

跟老闆及同事分道揚鏢, 他們去睇廠, 我就同contractor開會, 再周圍去找物料....行到腳都軟呀!


中午返office附近的川味人家食川菜


嘻, 呢道有個大肚佛坐陣呢!

我們三個人, 同事發辦叫菜

泡椒牛蛙, 好味呢!


香菇青菜, 的菜心好好味喎


干豆角扣肉, 的肉煮得乾身, 一點都不覺得肥膩, 的干豆亦好好味


四川担担麵, 同我地港式有的唔同.


三餸一麵, 價錢相宜兼好味.

下午同另一寧波同事出去繼續買野, 再去睇了三間酒店, 行到腳都跛呀.....

六點幾先返酒店休息, 等老闆佢地回程,  相約晚上到就近地方食晚飯


去咗呢間文晶閣


睇真的, 原來上次嚟過, 以前呢道叫漢唐餐廳

男士們都喜歡飲啤酒, 我都飲少少啦.
 
大家都好肚餓, 先點了涼菜
 

我選了醉雞

手撕烤夫

老闆選了五香豆干

小黃瓜


仲有酒糟薰魚, 只有呢碟魚唔好味, 其他都唔錯.

兩位同事負責叫菜, 唔知佢地係咪好肚餓呢, 好似叫多咗喎.


豬油渣豆角, 好好味呀!


蒜蓉蝦


唔知咩野牛肉


酸菜魚鍋


蒜蓉菠菜


椒鹽豆腐...呢碟麻麻呢!

實在太豐富了

食得太夠了, 老闆話要周圍行吓....我唔行啦, 佢地行啦.   我今日夠哂, 早午加埋行咗幾個鐘, 超攰, 要早的返酒店休息.... 真係頂唔順, 十點幾就上床就寐了.

沒有留言:

張貼留言