2013年3月11日 星期一

出差寧波- Day 3


2013年3月11日下午12:51公開累積瀏覽 308 0

今日嘅早餐都幾特吃, 豆腐腦, 油條, 煎軟餅, 芝麻餅及一個肉擂沙湯丸的東西...加杯紅茶
 
食完就坐計程車點公司, 今日都係同老闆他們分道揚鏢, 他們去睇廠, 我就在寫字樓工作.  再同外籍同事去睇service apartment, 哈, 遲的佢要過嚟呢邊工作, 幫佢睇吓的地方.
 
中午同寧波的同事一起食午飯
樓下鴻福樓, 地方都幾大, 一面係reception 入口
 
另一邊係點菜嘅地方

有哂相片選擇, 海鮮都show哂出嚟


各種蔬菜飽點, 另一邊可望見廚師在煮菜

同事發辨


唔知係鴨肝定鵝肝


鴨片定鵝片


清蒸係小黃花


鐵板燒蟶子


昨天在另一家食過的泡椒牛蛙


炒青菜

一盤白飯另上...我平時好少食米飯, 今日呢道的米好吃呢, 同事話係東北米, 我下次去深圳買的返去試吓.
 
食完要出機場了, 在機場與老闆及同事會合

坐14:50機回香港


點知delay40分鐘....唯有在候機室等等等, 班機好滿, 好多人呀!


今日呢份飛機餐就唔啱口味(應該係一的味都無), 好彩已經食了午飯...呢份可以放棄.

五點幾landing, 出機埸都已經六點幾, 返到屋企都七點幾....受到Loki熱烈歡迎, 佢真係撲埋嚟錫我呀!


今日Ruby放假, 我剛返嚟唔想出去食....今晚就簡單的食菜心水餃....

 出差三天.... 好攰呀!  明天回公司仲有大把野做呀!

沒有留言:

張貼留言