2013年3月3日 星期日

Rasonic 智能煲


2013年3月7日下午2:22公開累積瀏覽 805 3

 

係呢個Rasonic 出嘅智能煲呀!   唔使錢買架, 我續約家居電話兩年, 電話公司送架.
 

入面有說明書同食譜


外型同電飯煲好相似, 只係手柄似高壓煲, 用旋轉方式


指示按制就比電飯煲多的按鈕.

佢地話七日內包換, 今日攞返嚟, 即刻試吓先.


白果腐竹糖水


用熱水浸的薏米


全部放哂落去, 按加熱20分鐘...

其實我無試呀, 我睇menu叫Ruby煮, 跟著我同型爸就去咗林老闆屋企....

呢返嚟已經煲好, 不過睇落就知唔夠濃...

我諗係因為呢款煲唔多去水, Ruby用平時明火嘅份量煲, 平時越煲得耐水少就會變濃, 佢話煲咗好耐都係咁...哈哈, 下次落少的水咪得囉...

唔使錢屋企又多一嚿野啦.  都要諗諗多的用吓先至得.
 

沒有留言:

張貼留言