2013年3月2日 星期六

Thai Trip 2013 - Day 4, Bangkok Hong Kong


2013年3月2日下午12:07公開累積瀏覽 2106 0


早上又係食的咁上下


今日特吟的, 試吓將的blue cheese加落的泰式粥道, 哈, 好似加咗的腐乳咁, 又幾好味喎


又唔少得飲杯紅茶啦.


食完就落去酒店泳池hea吓
今日泳池唔多人, 可能好多遊客星期日已經走咗啦.   不過我隻手仲未好, 唔落我水, 乾煎蝦碌...唔爽呀, 型爸就可以落水游吓...坐一陣都係返房換衫, 都差唔多時間啦.

十二點我地就離開酒店, 坐BTS去機場啦.


哈, 我地嚟時, 兩個都只得半喼, 輕到不得了, 走時兩個喼滿哂, 其中一個仲超重添.

Check in之後, 我地先去搵的野食.

食咗咁多餐泰菜, 日本菜, 今日想食pizza呀!


兩件pizza, 一礶可樂, 唔使一百蚊港紙, 平過食麥記漢堡包呀!


嘻嘻, 我地好幸運呀, upgrade咗我地去buiness class.


坐位寬敞


仲可以义電呀!


午餐仲有menu

我地揀咗





頭盤


麵包加精美牛油


主菜


甜品.

呢兩個幾鐘咁快過嘅, 套戲都未睇完, 飛機就landing啦.

四天嘅行程完滿結束...

我地返到屋企, Loki開心都震呀!  我落車先行入屋, 佢不斷怪叫(好似狼叫咁), 又撲埋嚟.  咁型爸泊車啦, 一開車門都未落車, 佢已經飛撲埋去...連車都整花呀!  跟著佢開心到不斷跑...其實我地都好掛著佢....唉吔...遲的去加拿大兩個星期....點算呢!

沒有留言:

張貼留言