2013年3月1日 星期五

Thai Trip 2013 - Day 3, Dinner at Restaurant Nagiya


2013年3月1日下午2:24公開累積瀏覽 1849 0

我地由酒店坐的士去, 大約80BHT, 但我地唔識路, 要的士司機幫忙兜咗一陣, 比夠100BHT都抵.
入到去安排我地入裡面, 應該係訂位嘅小房, 牆上面都係日文, 我地唔識呀!
 
後面有個檳有好多不同嘅酒
 
型爸話要飲大吟釀...呢枝小瓶700BHT... 不過我覺得麻麻, 型爸話ok就得啦.

叫咗秋刀魚生, 好味


燒蒜頭, 我同型爸都鍾意呀!


燒白果..無咩味, 但我都鍾意喎


芝士餅乾

叫咗燒蝦, 但唔記得影呀!



仲有的唔同嘅燒物, 雞串, 大腸, 雞肝, 雞肉


木魚凍豆腐

冷麵


本來叫的菜類, 但我地指錯咗, 哈哈, 結果嚟咗薯仔沙律


我地叫口咗18樣野


埋單BHT1,861, 都真係幾抵食, 如果唔係叫咗枝清酒就更加抵食呀!

食完我地返去啦...其實今早我地又打去Health land訂按摩, 點知全日只我三個時間有位, 但唔啱我地,  再打去Asia Herbs, 點知又全日fully booked... 唔使諗啦, 返酒店附近嗰間.


哈, 點知去到都係滿, 要一個鐘頭後...無問題, 仲啱的添.  食完飯休息吓先按摩, 而家先返酒店執吓行理...好快明天又走啦.

記著啦, 下次嚟, 要按摩一定要預早訂啦.

沒有留言:

張貼留言