2013年4月9日 星期二

兒童節嘉龍食午餐


2013年4月9日下午1:58公開累積瀏覽 166 0


今日Ruby放假, 下午我唔煮啦.   今日係清明節假期, 我地上兩星期日已經預早拜山, 今日就唔使去迫啦.

今日都係兒童節, 我屋企唯一嘅兒童就係Loki, 我地出去食晏都唔可以獨留兒童在家中, 咁就揀咗可以帶埋狗狗去嘅嘉龍啦.
 

真係估唔到, 今日去到要等位, 戶外位滿哂, 因為好多人要食煙, 全部都坐戶外.   室內又唔準帶狗, 唯有等啦.

不過都唔係等咗好耐, 有一檯見我地拖著隻狗,企喺道, 食完即埋單, 真幫手.


好快就叫咗野啦....  睇單先知佢地落錯單...我地要枝竹斑腩飯唔係味菜牛肉飯呀!


不過佢地都好客氣, 即刻換比我地.  煮得唔銆呀!


型爸話呢個銀魚蝦乾蒸腩片都好好味.

例湯都無味精, 飲完唔口渴

二公子慣例下午唔食飯, 又係叫常餐...阿仔...五香肉丁無益架.

的飯好大碟....哈哈, 我地比的白飯同紅蘿蔔Loki食....佢超開心呀!  平時都只係比狗糧, 菜, 魚, 雞胸肉佢食, 突然有白飯食, 開心都不得了.

食完又送二公子去車站.... 明晚佢應該會返嚟啩....睇吓你打唔打電話比我先.
 

沒有留言:

張貼留言