2013年4月27日 星期六

Outback Steak House - Lunch


2013年4月27日下午1:57公開累積瀏覽 339 0


型爸先到, 我地去到, 佢嘅午餐已經到咗, 餐包加clotted cream, 唔係牛油


跟著佢份西冷牛扒配意大利飯都嚟咗啦.   型爸要五成熟, 好生呀!   的意大利返好腍呀!   型爸比咗嚿end cut我試吓, 無咁生, 都ok.

呢份餐HK$98 + 10%

我地的餐包都嚟啦....不過好奇怪, 的包係甜嘅
 

今日係忌廉栗米湯, 唔知係咪的粟米太甜, 的湯又係甜甜地, 好怪.  再加上的 salad dressing, 又係甜嘅, 我唔係好頂得著呀!


我份main couse 嚟啦, 燒雞配意大利飯....的雞胸超嚡.  HK$68 + 10%

另外兩位叫咗兩份share 嚟食...燒龍利柳配薯條HK$98 + 10%,  點知又係嚟咗意大行飯, 同個waiter 講, 佢話食著先, 一陣補番份薯條, 點知到我同型爸走先, 的薯條都未到.  結果同穹等到兩點後, 係都要等到食完至走
另一份係燒排骨, 但係焗到的肉又乾又嚡...
我真係覺得無樣好食, 還好杯咖啡都可以

食物唔得, 又要加一, 不過的服務態度又唔好喎, 真係有排都唔會再幫襯.

差唔多價錢嘅西餐廳响呢區有好多選擇, 再去其他地方搵食.
 

沒有留言:

張貼留言