2013年4月16日 星期二

白毛豬風乾火腿Pesto Sauce 意粉


2013年4月16日上午11:30公開累積瀏覽 189 1


除咗Pesto sauce, 佢仲預備埋Parmesan Cheese 比我....真係好多謝佢呀!
 

只係需要烚好的意粉 (今早我叫Ruby幫我烚好放入雪櫃, 我用熱水一焯就攪掂)

配料就用白毛豬風乾火腿,

焯好嘅意粉上碟 (嘩, 好大碟呀!)

加的Pesto Sauce...哈哈, 我越加越多, 又唔想剩番少少...真係撈到每條意粉都有醬呀!

跟著再加的parmesan cheese

最後加上風乾火腿

超快二人晚餐

食意粉就最好加Tabasco啦....

呢餐又簡單又正, 的Pesto sauce有的淡, 但我配上風乾火腿有的鹹...啱啱好.

咁大碟我點食得哂, 又要型爸粗勞, 食到捧著個肚.

下次我就要自己整Pesto sauce啦....唔知後園嗰盆夠唔夠整呢!

沒有留言:

張貼留言