2015年5月26日 星期二

母親節大蝦牛扒餐

May 10, 2015, Sunday

依稀記得每年嘅母親節都好似唔使點做, 但今年唔知點解, 母親節變咗勞動節, 由朝煮到晚.

本來晚上唔使煮嘅, 但好"行"嘅型爸同林老闆話去買的海鮮返嚟打邊爐...吓, 有無攪錯, 好似佢地鐘意打邊爐唔係我鐘意喎.   咁唔打邊爐, 更加唔想出去食同人迫, 咁就要煮架啦.

咁我屋企總有的存貨, 食西餐好過打邊爐啦.

嗰日睇肥媽個節目, 佢好似用的蔥嚟釀大蝦, 比咗的煮意我, 咁試吓整啦.

剁碎的蔥及蒜
用牛油起鑊

爆香的蒜

加的蔥, 加的鹽

爆香後待涼

的大蝦剪腳去腸 (的蝦好大隻架, 隻隻都有8"長)

將的蔥蒜釀入蝦背, 放入炤爐200度焗20分鐘 (睇火, 焗都的蝦捲起變色就得).  肥媽用煎的方法, 但我懶, 放入焗爐快的.


跟著放埋的法包同薯餅入另一個焗爐

跟著煮湯啦.   呢款龍蝦湯响惠記買,  未試過, 第一次煮

 
 無加水, 只加了一杯忌廉 , 味道偏淡,  下次唔好買啦.    四礶都要hk$200.

跟著加的xo...

薯餅法包焗好

 
哈哈, 的大蝦焗好變咗中蝦

林老闆整了黑松露意粉

佢地開始食先
我仲要煎牛扒....我同咗兩個鑄鐵煎鍋, 一個煎西冷, 一個煎肉眼


二公子趕得切回來食晚飯...買咗蛋糕同枝花比我.

 
至於Cindy, 我地對佢都好好架.  我地食咩佢食咩, 大大塊肉眼扒比佢.   佢有一個女兩個仔, 都值得有一份母親節大餐.

4 則留言:

  1. 請問蝦頭駛唔駛去胃袋呀?
    我聼人講話要清除去,但次次都整到個蝦頭甩晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮喎時無去架, 淨係去背後條腸. 食時先去個蝦頭嗰嚿野(哈哈, 我唔知係咪叫胃袋呀!)

      刪除
  2. 請問蝦頭駛唔駛去胃袋呀?
    我聼人講話要清除去,但次次都整到個蝦頭甩晒!

    回覆刪除