2015年5月6日 星期三

十大四小加四狗

April 26, 2015, Sunday

星期日, 又要我地行山舒筋活骼的日子.   天氣開始熱, 我地提早八點出發.

今日好誇張, 大隊人馬, 有十個大人, 四個小朋友, 仲有四隻狗.  所以今嘅行程都唔會行的太艱難, 大部份都係海邊平路, 唔會太曬.

由雞谷樹下出發, 最難嘅係有一段先上一百五十幾級樓梯, 再落一百三十級, 哈哈, 的小朋友行得慢, 但都唔使抱呀!

 
介紹吓四位叻叻小朋友, 係陶爸一對寶貝, 再加陶爸妹妹一對寶貝.  最大嗰個五歲半, 跟著係五歲, 三歲同兩歲半.   多咗小朋友, 我地行吓又停吓



去到宋伯士多, 大家停一停休閒一下


每人食碗豆腐花

 
 呢間宋伯山水豆腐花, google map都有指示

 
 食完我地轉入去行蘭桂騰芳, 比較陰涼的.

 
 多咗小朋友行, 多咗好多休息點.  佢地見到咁多牛牛好開心, 見到的牛屎都咁開心呀!


跟著介紹四隻狗, 兩隻拉布拉多, 一隻迷你貴婦, 一隻混種西施比熊.   兩隻小狗望著用一方向, 因為女主人去咗洗手間, 佢地不停張望呀!

 
 又行到呢個三义口


陶媽預備咗好多腸仔比的小朋友開餐, 我地休息一陣.

領隊約咗家人飲茶, 唔行得咁慢, 先走. 我地四大四狗都先行, 因為越到中午, 天氣越熱, 的狗會好辛苦.  分成兩隊, 陶家四大四小就繼續慢慢行.

我都行到差唔多返到雞谷樹下, 收到陶媽電話, 小朋友攰, 要在中途食午餐.... 哈哈, 無所謂啦, 我地都準備先送的狗狗返屋企, 跟著去榮昌食午飯.


攪吓攪吓都十二點幾, 行咗三個幾鐘.   去到榮昌都有的餓, 型爸要了客家豬肉飯


我地幾位女士要了碎蛋牛角包

跟著每人一隻BB鴿

哈哈, 再整杯紅豆冰....正呀!

 
 晏的返到屋企, 陶媽傳來四位小朋友, 每個行完返到屋企, 都有彩虹雪條做獎勵.....哈哈, 個個都好叻呀!

沒有留言:

張貼留言