2015年5月31日 星期日

Pizza + KFC

May 17, 2015, Sunday

昨晚二公子想打邊爐, 我滿足佢.   佢話今天有朋友要嚟, 咁我問使唔使煮佢地飯, 佢話唔好咁辛苦啦, 我地叫 Pizza + KFC, 你同Daddy都一齊食啦.

哈哈, 呢兩樣都唔係我地鐘意食嘅, 但久唔久一次, 無所謂啦.

 响PHD 叫咗兩個大pizza

其實兩個大pizza, 每人每款一件都唔少, 但後生仔唔夠啦.

跟著二公子同型爸出去KFC 買炸雞. (我地住得偏遠, KFC唔送呀)

買咗兩大桶, 一桶辣, 一桶唔辣, 再加雞翼

 
每人一碗飯

仲有葡撻肚寶.

我地八個人,  幾個後生仔都食唔哂.    最開心係Cindy, 唔使煮仲有炸雞食.

哈哈, 我對的炸雞真係無興趣, 的肉嚡到死, 我食咗兩啖都唔想食.   但係Loki就流哂口水....媽媽,你唔想食我幫係頂啦....

沒有留言:

張貼留言