2015年5月23日 星期六

美孚富臨慶母親節

May 7, 2015, Thursday

每年例牌, 姑奶都會安排訂兩圍同奶奶慶母親.  今年繼續响富臨.

通常都會提早, 可以食平的又唔使咁迫人.    我地星期四食, 呢個全包宴,一圍都只係HK$1,490.  如果改明天, 五六日, 就要加多HK$500.  都係星期四抵食的.

 
一開如, 個羹嚟先

呢個有的特別, 金湯小米燴遼參, 真係好多海參. 不過的遼參有的偏硬呀!

拼盤

蒸扇貝

脆皮炸子雞

蒸海星班

綠野枝炒蝦球蚌片

金磚鳳尾蝦, 的金磚係炸鮮奶嚟架

蠔皇北菰扒花膠


生炒糯米飯

杞子桂花糕

我地每圍加咗12個壽包

哈哈, 的壽包大個個權頭呀!

通常都食唔哂啦, 的野樣樣都有人願意打包拎走, 除咗的炸脆奶同鳳尾蝦 (十幾年脆奶, 十隻鳳尾蝦), 個個怕熱氣唔想食.  無人要掉咗好嘥, 唉, 咁我打包返去比Cindy食啦, 我地唔鐘意食, 但我好肯家佢一家鐘意食.

哈哈哈哈, 真係無比我估錯, 佢鐘意到一日食哂...真係唔怕肥又唔怕熱氣.  我屋企有焗爐, 佢焗到脆卜卜嚟食, 仲話好好味.   好彩我肯拎咋, 唔係佢就無得食啦.

沒有留言:

張貼留言