2015年5月30日 星期六

落雨天, 行山天, 食海鮮

May 17, 2015, Sunday

昨天落雨落不停, 我地行山組的成員, 個個都打定輸數, 今個星期無得行山...哈哈, 我就覺得唔需到咁灰啦, 或者明早唔落雨呢!   組長話星期日早上七時才決定.

早上七時,竟然無咩雨, 組長話八點出發, 大家在whatsapp 群組, 拍手叫好.

到八點換好哂衫竟然開始落毛毛雨. 組長話既然大家都醒哂, 一齊出發去南涌觀音廟, 如果到時落大雨, 咁我地一齊去食早餐啦.

哈哈, 去到觀音廟, 一的雨都無, 咁我地又可以行.   呢後段路程, 全部都係石屎路, 唔係山路, 好安全.  我地行山只係想運動吓, 唔會搏命架.    天色唔係咁好, 不過又另一番景致

用手機拍張全景.


假期落大雨, 宋伯士多都無開門呀!

的牛群又响同一地方聚集, 路上的牛屎地雷陣, 比大雨洗乾淨咗好多

行咗大約一個鐘, 開始落雨, 仲越落越大....仲有一百米左右先到松記. 我地有帶備雨傘, 但雨大到成身濕哂.

 
 我地响松記避雨, 當時只係十點幾.  咁早又唔想食飯.

的雨大到幾誇張

落咗十幾分鐘, 開始停雨, 個天仲有的光.

大家商量, 由呢道去蘭桂騰芳, 行到宋伯士多, 再轉返松記食午飯.  叫松記地留定的海鮮.

其實我地只係由蘭桂騰芳打個圈返嚟, 整個路程只係二三十分鍾.

返到松記, 都只係十一點幾....大家心情好, 一齊早的食海鮮餐

清蒸蜆

果皮蒸泥鯭 (hk$13元一兩)....的肉好鮮甜呀....

 
 清蒸本地蠔

一樣很鮮味

豆卜煙肉炒椰菜

豉油皇炒麵

蒸咗兩條黑海立(hk$17一兩), 非常鮮味....正呀!

呢餐無叫腩肉, 走地雞, 只叫海鮮, 加碟菜及炒麵, 埋單hk$800, 我地覺得幾抵食.

食完大家高高興興回程去....的水位低咗好多啦.

今日大家好開心, 天公做美, 比機會我地行咗三個幾鐘.  仲安排到有海鮮餐食.   雖然中段落咗場大雨濕哂身, 但我地唔怕, 因為就算唔落雨, 天氣咁熱, 我地行都行到出汗成身濕哂啦.

返到屋企, 下午又繼續落雨落到嘭嘭聲...

沒有留言:

張貼留言