2015年5月24日 星期日

青衣聯邦皇宮 + 大埔墟街市東記豬扒麵

May 9, 2015, Saturday

星期四同奶奶慶祝母親節, 今日輪到媽媽.

媽媽早瞓, 又唔食得幾多野, 我地唔同佢食晚飯, 改為飲早茶.  約咗哥哥嫂嫂, 佢地去搵位, 我開車去接媽媽.

早上九點十五分己到酒樓, 星期六早上通常都比較容易搵位, 嫂嫂話唔使等, 即刻有位.
又我地五個人, 又要用2.5嘅計算方法, 控制著唔好叫多過十三碟點心, 唔係又食唔哂啦.

哈哈, 哥哥的口味同我地跟媽媽都差唔多, 叫埋的芋角, 鹹水角, 炸兩, 春卷同脆麻花.   我地平時好少去酒樓飲茶, 久唔久食吓都無問題啦, 當然最緊要係媽媽開心啦.

飲完茶送媽媽返屋企, 跟著仲要返公司做野, 唉, 呢個weekend超忙, 幾個department 一齊搬, 真係差的攪到壓力爆煲呀!

返咗公司一陣睇吓的情況如何.....超混亂, 有排搬, 交比的專業人士去做.

跟著同型爸走去大埔街市買餸, 順便食午飯...

哈哈, 食西多做午飯?

其實我地只係叫杯飲品, 但那位小姐話, 一杯凍奶茶HK$13, 要個西多套餐都只係HK$20, 多HK$7有份西多, 咁咪要囉.

其實我同型爸只係嚟食豬扒麵

以前雙拼HK$22, 跟著加到HK$26, 而家HK$30.   但都唔算貴囉.

太多豬扒食唔哂, 要打包拎走呀! 西多士豬扒麵, 肥爆!

沒有留言:

張貼留言