2015年5月25日 星期一

泥鯭粥 + 韮菜花豉油皇炒麵

May 10, 2015, Sunday 母親節

星期日本來係行山日, 但今日係母親節, 一年中之大節, 組長話休閒一天, 應該個個都唔得閒.

而我已經跟兩位母親(媽媽及奶奶)預早慶祝, 今日可以响屋企, 唔使騰來騰去.

二公子要返工, 大公子一早Whatsapp我祝我母親節快樂, 問我今日有咩plan...係無喎.

亦都無人同我講今日有咩plan, 睇嚟今日都係勞動節多的啦.

昨天買咗泥鯭, 預咗今日煲泥鯭粥做午餐呀!


一早蒸好的魚拆骨揀肉, 另用shuttle chef煲白粥底

的骨呀頭呀就用魚湯袋裝好, 用嚟淆個魚湯底

呢的蒸魚嘅精華都唔好嘥,一陣要落埋落的粥架.

果皮切絲, 我呢的果皮, 無三十年都有廿五年啦.

 
 將的粥由Shuttle chef倒落的魚湯, 繼續煲20分鐘, 跟著熄火焗15分鐘

的粥由佢焗就開始整炒麵

 
 蝦子麵用凍水浸鬆

韮菜花切頭切尾再切段洗淨

蒜蓉起鑊

爆吓的韮菜花

跟著加麵條一齊炒

預先整好豉油調味 (老抽, 生抽, 麻油, 糖, 水)


炒好啦, 韮菜花豉油皇炒麵


的粥焗完再滾, 當堂綿哂

唔係煲咗好多, 唔使分開整生滾粥, 一次過加的泥鯭肉落去

的粥真係好正呀!

我同型爸的午餐


仲要介紹吓呢碟, 順德素鮑...大頭菜

加咗又真係幾好味.

Cindy平時唔鐘意食粥, 我見佢都食兩大碗呀!  加埋的韮菜花豉油皇炒麵....超正呀!

3 則留言:

  1. 你家人真有口福!想食好嘢真係唔懒得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 泥鯭粥同豉油皇炒麵都係我"飛佛", 教識Cindy拆肉, 咁我咪可以懶的囉.

      刪除
  2. 你家人真有口福!想食好嘢真係唔懒得!

    回覆刪除