2015年5月3日 星期日

住家飯

April 22, 2015, Wednesday Night

好耐都無講吓Cindy啦, 近來佢都做得幾好, 嚟咗我屋企七個月, 家居清潔嘅野都無咩問題, 煮食方面, 基本野都已經ok.   佢响我屋企都做得好開心.   只係佢做野比較慢, 但都要接受, 慢的就慢的啦.  屋企有聚會或開party就自己嚟啦. 

Cindy久唔欠都會整的新餸, 但大部份都唔啱口味.

 先兩日整咗個蛋餅, 味道都賣相都幾好架.

再加上雲耳蒸雞, 我同型爸都即刻比個讚佢.

今日佢無端端又整四個餸, 真係食唔哂

洋蔥西芹炒牛肉

青瓜麻醬手撕雞, 佢見我先兩日整咗, 今日佢自己整.

其實呢碟生菜可以唔使整, 今餐已經有西芹同青瓜

煎深海泥鯭

仲有花生蓮藕豬骨湯.

近來工作好忙, 每晚七八點先返到屋企, 返到屋企咩都唔使理有住家飯食, 我已經好滿意啦.

沒有留言:

張貼留言