2013年4月13日 星期六

五號屋自家製Pesto Sauce


2013年4月18日上午11:33公開累積瀏覽 291 0

品種唔同, 我呢盆basil係荷蘭品種, 响花園街買架.   嘩有幾塊黃葉, 都係即刻剪的落嚟即Pesto sauce先得啦.  剪咗的, 呢盆繼續種.


剪咗出嚟, 用過濾水浸洗乾淨, 再風乾, 呢道只有27g

五號屋Pesto Sauce (2)
昨天去一田買了松子仁, 我用了同等份量, 都係27g

上次豆豆媽咪送我一樽, 教埋我整嘅方法, 松子仁可以先用白鑊烘香(烘時小心,好易燶), 但其實唔烘都一樣可以

我們喜歡吃蒜頭, 我就落多了一點

蒜頭中嘅青芯我掉咗佢 (的蒜開結發芽)

全部放入blender

Extra Virgin橄欖油我先落了4湯匙

試吓打唔打得到

覺得唔夠, 我再落了8湯匙

打好之後唔係即食就可以入樽, 食時再加 parmesan cheese

整埋都只係得半樽咋

我唔想落咁多油, 只係cover的醬1 cm, 唔夠橄欖油, 食時可以再加麻.

先兩天剛食完豆豆媽咪送嘅Pesto sauce, 呢兩日都無諗著再食青醬意粉, 呢樽先放入雪櫃儲存, 遲幾天先食,

我記得上次富豪酒店嘅意大利餐廳大廚送咗一樽青醬同蕃茄醬比我, 放入雪櫃一個月都ok,  不過梗係盡快食咗佢會好的啦.
 
如果想keep耐的, 索性放入冰箱, 食晚再解凍吧!

沒有留言:

張貼留言