2014年7月16日 星期三

流浮山球記預慶Anniversary

July 6, 2014, Sunday

唉, 我的記憶力係咪衰退咗好多呢, 通常呢的日子都唔會大頭蝦, 但今次set咗提示, 但出機票時未有提示麻.

七月八日是我同型爸的結婚紀念日, 但我七月七日便要出差寧波三天, 正日唔可以同型爸一齊慶祝.   型爸就梗係好希風度話唔緊要, 工作緊要的, 慶祝就幾時都得.   咁今年就預先慶祝一餐, 返嚟再補祝一餐啦.

今日搵埋林老闆一家出去食海鮮, 型爸話人多的, 高興的, 又容易叫餸的.  不過林家公子女兒有約, 只有林生林太出席, 佢地唔帶林小B, 可以輕鬆的喎.   加埋我地一家三個(又諗起响加國的大公子添),   五人行去食海鮮.   仲可以開一架車, 型爸同林老闆可以飲酒, 又環保的呢.

去到流浮山, 我地幫襯球記.

 
型爸林老闆去買海鮮, 跟著買的腰果返嚟族酒.


的餸好快嚟呀, 豉椒炒蟶子. 鮮甜好味有無沙.   我地喜歡食細蟶子多過大, 呢的多的, 爽甜又唔韌.


椒鹽瀨尿蝦, 兩隻大的.

 
 油鹽水浸花蛤, 的花蛤好甜呀!

白焯花螺

煎金蠔

龍躉兩味, 炒球

 炆頭腩


上湯菜心, 非常幼嫩

遲來的鹽焗奄仔
 
海鮮豆腐湯

好好味架.

雖然只得五個人, 都有九餸一湯...食得實在太滿足.

食完就去五號屋, 我煲定南北杏木瓜黃耳糖水呀!

沒有留言:

張貼留言