2014年7月2日 星期三

Encore - 小廚知味

June 26, 2014, Thursday Night

今天一早見到Ruby, 佢已梳洗換好衫, 今日佢放假, 預備出去.

見佢瞓咗一晚, 佢真係好好多, 無再痾或嘔.   佢話比我聽, 原來佢食咗隔離屋印尼姐姐請佢食的野.   唉, 可能的野唔乾淨又或者放得太耐變壞.  哈哈, 佢話以後都唔食嗰位姐姐送的野.

到放工返到屋企, 佢咗嚟啦, 哈哈, 今次無拎到一袋二袋食物, 佢今次真係怕怕啦. 

型爸出差回來, 我地兩個出去食晚飯.


諗都唔使諗, 大家都話去小廚知味, 因為上次去食, 的小菜鑊氣好, 味道也好, 真係要Encore


今日晚餐有煎肉餅, 真係無令我地乏望, 非常好味, 好送飯. 我同型爸兩位無飯夫婦都要食飯.

的飯好大碗, 哈哈, 我要分三份一比型爸幫手呀.

除了有例湯, 每人仲有一杯飲品.


等了好久嘅大千雞煲, 嚟到的辣味真係香噴噴.  個煲仲係滋滋聲.  好好味呀!


 
埋單都只係HK$105, 仲平過我地平時出去食lunch呀.   最緊要係的小菜好味呀!

呢道可能會成為我地星期四晚的飯堂.


沒有留言:

張貼留言