2014年7月31日 星期四

新森林之焗

July 24, 2014, Thursday

明天開始放假, 豆豆媽咪話同我地一齊出去食午飯.  呢排佢成日都唔舒服, 今日佢心情同胃口都好, 希望佢食多的啦.

我地都唔知去邊道食好, 先去I Cafe睇吓, 嘩, 要等4-5張檯, 唔等啦. 

 跟著行去寶勒巷, 諗著食日本野, 咦, 經過新森林之焗....好耐無食過, 一去到啱啱有位, 咁就呢間啦.

豆豆媽咪睇完話啱食,  哈哈, 咁就得啦.


佢要了吞拿魚雞扒意粉


加HK$4 要了羅宋湯牛角包

 慢麼麼同事要了雞扒豬扒飯

 
 麻煩鬼同事要了雞扒豬扒薯菜

 我要了脆豬湯麵餐, 點知送到嚟係公仔麵, 以為係生麵添

 不過我鍾意呢個奶油豬呢!

 每人一杯飲品.本來個個都話加HK$5要紅豆冰, 點知又話無喎.

四份餐, 我嗰份至抵, HK$36, 因為我咩都無加呀!

沒有留言:

張貼留言