2014年7月30日 星期三

阿坤新加坡咖啡館

July 22, 2014, Tuesday

阿坤最近在尖沙咀開咗間分店, 近漆咸道寶勒巷轉角位.   六月初開鋪, 最初嗰個月, 每次經過都人山人海, 見到好多人排隊, 鋪入面又塞滿哂人, 都幾混亂.   本來想試下, 但絕對唔會浪費時間去想排.  午膳時間只得一小時咁珍貴, 無謂花在排隊上.   但近幾次, 見到外面排隊條龍越嚟越短, 入面排隊買野嘅人亦少咗好多. 

今日經過, 見到門口無人排隊, 我地又唔知食咩好, 見到我地排第一, 但只係等一張, 咁就等吓啦.

等候時, 侍應比張單張我地睇, 可以先睇叫啱食物, 到有位時, 就可以立即去收銀處買, 慳番的時間.    單張上有呢張相, 唔知係咪新加坡店張相呢?

我本來想要一份沙律, 再要一份咖椰多士, 點知佢地話無沙律, 麻煩鬼同事想要意大利咖啡, 佢地又話部機壞咗.....哈哈, 開張無耐就攪到咁.

最後我要了一碗咖哩雞麵.  咖哩雞係用雞全翼, 一碗有兩度隻. 的麵係用油麵.  的咖哩汁味道幾好, 但係的雞翼一的味都無, 的肉又嚡

  
麻煩鬼同事要了喇沙蝦湯米粉, 佢話個喇沙汁都好好味, 哈哈, 只得兩隻小蝦, 不過都係爽嘅.

 
佢本來想要意大利咖啡, 但無, 轉叫了新加坡拉茶.  咁我想要咖椰多士.  售票員話買套餐有著數.  一杯拉茶HK$28, 一件咖椰多士HK$18, 加埋都要HK$46, 但套餐有飲品, 咖椰多士, 加兩隻半生熟蛋. 都只係HK$45, 即係送兩隻蛋仲平多一文.   咁麻煩鬼梗係要套餐啦.

呢道嘅咖椰多士,  麵包片到好薄, 入面搽的咖椰醬, 夾埋.

不過都唔係放咗好耐, 只不過食完碗麵先食件多士...已經唔脆啦.  咬落咖椰味都唔出.

要掀開件多士, 先見到真係有咖椰醬....呢件多士真係名不附實.


同單張上嘅相真係差好遠呀!

慢麼麼同事要了新加坡雞飯.   的飯就一大碗, 但的雞得幾嚿. 雞肉仲嚡烚烚, 一的味都無.

佢要了蒸咖椰麵包, 我同佢各share一塊, 蒸包真係好食過的咖椰多士.

麵包鬆軟, 的醬睇落都好多的.  不過食落鹹鹹地, 可能係牛油的關係

 
呢兩張單係我同麻煩鬼同事的. 

我要的咖哩雞麵HK$42 +HK$18咖椰多士 =HK$60
麻煩鬼要了喇沙蝦米粉HK$42 + HK$27拉茶烚蛋 = HK$69


呢張單係慢麼麼同事的.  新加坡雞飯HK$48 + HK$18蒸咖椰包 = HK$66

我同慢麼麼同事都無要飲品, 呢道的飲品要二十幾文一杯, 加埋飲品要八十幾文呀!

食完呢餐, 我諗我地第二時經過, 都只會係過客, 完全唔覺得有邊一樣係"必吃"item. 唔怪得之越嚟越少人啦, 的食物唔維持吓的質數, 點留客呀!

哈哈, 不過唔試又點知吖, 食過又覺得喺港晶中心地下嗰間新加坡餐廳, 無論價錢同味道都比呢道好.

食完去銀行辦點事, 同嗰位officer傾開, 佢話上次三個人去食, 食咗二百幾文, 的野又唔好食又貴, 的雞又無味, 下次都唔會去嘞.   哈哈, 有名但無口碑, 點算?

咁啱晚上同型爸傾開謁, 佢話佢昨日大約三點都去咗阿坤, 都無諗著當下午茶.   要咗喇沙米粉加一杯飲品 HK$70.   佢話個喇湯湯底做得幾好, 的配料就麻麻.   最差係的員工服務態度.   

哈哈, 咁咪好似我要咖哩雞咁, 的咖哩汁幾好但的雞就真係麻麻啦.

沒有留言:

張貼留言