2014年7月28日 星期一

白菜湯水餃

July 19, 2014, Sunday

天氣真係好熱, 呢排早上都唔敢帶Loki出去行, 怕行傷佢的腳掌.  個地下曬得咁高溫, 我地就有著鞋, 但Loki無.  唯有夜的六點幾, 收哂太陽先同佢出去.

去開街就會响外面食, 但喺屋企, 真係唔願出去, 下午簡單的, 食咩都得.

呢排型爸要食水餃, 天氣熱, 我唔想包呀.  最簡單就係幫襯藏姑娘.  急凍放响冰櫃, 幾時食都得啦.   買咗幾款口味, 型爸想食邊款都得.

 今日要食湯餃, 我最喜歡配白菜.

 
將的白菜焯到腍一腍,  鹽油都無咩點落, 但的菜十分好味.

型爸指定要食二十隻, 我諗二公子要十五隻就夠, 我食十隻好啦.

今日飲品, 王老吉, 呢枝咁大枝1.5升, 响國內大型超市買架.  

白菜配湯水餃

加埋杯飲品就係我地星期六午餐.

真係快靚正.

沒有留言:

張貼留言