2016年3月7日 星期一

2016 韓國首爾之旅 - Day 1

February 24, 2016, Wednesday

農曆年假回來, 忙咗兩個星期, 日日响公司都做到氣咳....哈哈, 其實好開心架, 因為最緊要忙, 唔忙先至驚呀!

今日開始又放幾天假(就係咁咪日日都咁忙囉).

今次好難得, 同三個哥哥嫂嫂, 三位姪女, 還有哥哥的兩對夫婦朋友, 一行十五人去韓國呀!  (可惜三家姊今年無返香港過年, 如果唔係, 一定攪一次六兄弟姊妹去旅行).  

今次由姪女做導遊兼領隊(佢好有壓力架, 又唔係做導遊, 未試過一次過帶咁多人去玩), 帶我地去首爾玩幾天.   本來無預我架, 因為兩年前已經跟佢去過一次, 佢最主要係帶幾位未去過嘅兄嫂.  佢地一早book咗機票酒店,  但我知道後梗係唔制, 型爸上次無同我一齊去, 今次一定要一齊去玩.   我同型爸另外訂了boo兩張機票, 去程我地早佢地一小時到, 回程就遲佢地幾小時先飛, 但同住一間酒店, 唔一齊坐飛機都無所謂啦.

我同型爸訂咗大韓航空, 下午12:35分出發, 在家09:30 就出發啦.  開車去機場都要45分鐘.


Check in之後就去40號閘口嘅Plaza Premium lounge食早餐

呢道嘅魚蛋粉幾同腸粉都幾好味架.   食吓坐吓, 時間過得好快, 要去boarding啦.

由40號閘口去28號閘口, 好快啫.  好準時起飛喎.

午餐响飛機上食, 份飛機餐都ok架.

見到鄰座韓國男士要了韓式拌飯, 好似好好味咁. 

三個半小時嘅飛機, 睇咗套James Bond 就到啦.

好多人去韓國, 淨係過關, 都排咗大半個鐘.

佢地班機比我地遲一小時先到, 我地決定响機場等埋佢地先坐機場巴士.

好多個閘口等候區, 都有呢的义電座, 方便的旅客, 咁我地可以一面等一面义電.

我地download咗韓國機場app, 有1000won機場巴士優惠。但去買票時又話唔用得。後來我地上車時,同司機講,司機都唔知點回答。最終我地攞到優惠(因為姪女識韓語).   回程就一定攞唔到啦.

坐6002號機場巴士(5號閘口),由機埸去東大門,車程大約一小時20分鐘。兩年我嚟過,仲記得响邊個站落車。

我地今次住呢間Mini Hotel Dalkom Dongdaemung, 落車之後,行幾分鐘就到,好方便呀!

呢的韓式酒店開咗無耐,好乾淨, ok呀! 房間就一定細架啦,但比上次嗰間就好的。 最緊要係訂咗兩床房間,有兩張被,唔會瞓瞓吓比型爸搶哂的被呀!

迷你小梳妝檯,廁所就係all in one嗰種,沖涼用花灑。 我唔係好like呢的設計,一沖涼坐廁及整個洗手間都濕哂(不過沖沖吓就慣啦, 人嘅適應力好強嘅,最緊要係水壓夠)。 最好係房間嘅暖氣可以調,入到去40度。又熱又焗,除衫都除唔切(戶外溫度-4, )我將溫度調至25度,舒服哂。 

整理吓的行理,我地馬上出發去食晚飯,已然晚上八點幾,大家好肚餓呀!

一行十五人, 浩浩蕩蕩行去東大門高場响邊, 大約十幾分鐘

到咗呢間東大門燒烤店, 呢道無第一樣野食, 只係燒烤.  不過又平又好味.  上次都嚟過.

我地一行十可人, 佔咗兩張大檯, 七人一張, 八人一張.  每檯都係燒豬腩, 同燒牛肉.


我地呢邊負責燒豬腩, 呢個網係燒豬腩專用.  另一邊就係燒牛肉.  佢地燒好拎過嚟, 我地燒好就拎過去.   顧著食都無走過去影相.

呢的生菜同泡菜都係任添任食.   好好味呀!

埋單大約每人HK$100, 真係超抵食, 姪女好介紹呀!   佢話佢次次帶的朋友嚟, 個個都話好味.  最緊要係將的燒豬腩燒哂的油出嚟, 咁就一的都唔肥膩.

可惜唔識韓文, 講唔出地址, 呢間餐廳又無漢字, 姪女話韓文就係東大門燒烤店.

食完慢慢行回酒店.  呢道附近好多食肆, 亦都好多小食檔.  見到的野食都唔會買嚟食著, 因為一陣仲要夜宵.    姪女話最下面相片那條橋, 好多韓劇都在那裡拍.

又經過那賣襪的店子....他們忙著買襪, 我跟型爸同另一位姪女就去買宵夜

呢! 就係呢間炸雞店....死未, 剛食完就來炸雞.

都係怪來自星星的你嘅金秀賢啦.  店嘅大門就係用佢來作招來

入到去唔係太多人

呢間炸雞店叩橋村炸雞

我地要外賣炸雞, 唔要酒啦.

買咗兩盒外賣

跟兩包蘿蔔及一枝汽水.....返到去, 酒店的餐廳因為那邊有客人入住, 唔比我地响嗰邊食, 唯有在我房間前的小玄關, 大家坐在地下食啦.

我地在7 11, 買咗兩枝米酒...  每人一的, 貶吓眼就飲哂.

呢的就係同著一間酒店的好處.   好彩我無book另外一間咋.

食完快的休息, 其實今日都好攰.

沒有留言:

張貼留言