2016年3月30日 星期三

牛肩肉Tortillas

March 26, 2016, Saturday, 復活節假期.

假期第二天, 心情非常愉快.   今個假期已訂了目標, 要清理家中的文件.  回想每年嘅復活節假期, 如果唔出外旅行, 都係會做大掃除清理文件的工作, 積壓咗一年嘅單據, 要在3月底前整理好呢!

晨早起床整理咗幾個小時, 整理好兩個抽屜, 可以抖一抖, 下午再繼續.  又係時候諗吓食咩.

 
二哥從加拿大回來送我的Tortillas, 差點又比我忘記了.   趁假期在家, 快的食咗佢.


今日我用牛扒嚟做餡料.  呢塊係牛肩肉, 切絲用豉油糖黑胡椒調味炒熟.

Cindy負責切青瓜, 蕃茄

仲有洋蔥

用平底鑊翻熱的Torllias

預備好....開餐

Cindy話佢未食過呢的Tortillas, 咁我就包一件比佢睇呀.   諗吓諗吓, 如果佢無食過, 咁咪即係我一年有多都未食過?

跟著我就繼續包啦....跟著睇吓隔離型爸....

佢件Tortillas放了兩塊芝士, 鋪滿青瓜蕃茄洋蔥, 跟著鋪滿牛肉, 跟著兩邊捲起...佢一啖咬落去, 的餡料多到跌哂出嚟....哈哈哈哈, 使唔使落咁多料呀....可惜當時我對手唔得閒, 影唔到咁珍貴嘅一刻添.

今日飲品, 蘆薈小麥草

其實食一件都好夠啦, 但我家型爸二公子, 仲要多食一件.

跟著我見到Cindy食完一件, 再食多一碗昨天剩低嘅魚湯麵線, 勁大食呀!

見大家咁食得, 我唯有食多的青瓜蕃茄洋蔥啦, Tortillas就唔要啦.

沒有留言:

張貼留言