2016年3月29日 星期二

櫻花蝦蒸水蛋

March 25, 2016, Wednesday night

今日二公子放假, 佢約咗的舊同學返嚟玩紙牌棋.

佢地呢個約會本來响新年, 點知新年有特發事件取消了, 等到復活節假佢地先再嚟.

平時佢地嚟都唔會煩我, 都係叫外賣pizza, 壽司, 炸雞.   今日我同二公子講, 唔好叫外賣啦, 我煮番餐家常小菜比佢地食啦.

有咩係最家常嘅呢?  就係蒸水蛋嘞....上次買咗的櫻花蝦返嚟, 都差的唔記得, 今日就用嚟蒸水蛋.

用咗七隻雞蛋, 打勻

加1.5倍份量嘅上湯

三湯匙櫻花蝦

拌勻

加的蔥花

放入蒸爐, 蒸咗15分鐘....的蛋滑一滑, 好好味呀! (用上湯梗係好味啦)

唔係淨係蒸水蛋咁家常....當然仲有其他餸啦.

焗豬肩胛 (焗咗五大件豬肩胛, 全部幫我食哂)

魚香茄子

咖哩雞

椰菜炒雞腎

蒜椒蒸黃立鯧

六餸一湯, 仲有茶樹菇雪耳螺片煲雞湯唔記得影呀!

佢地話好好味呀, 全部食哂, 淨係剩咗小小咖哩.  無辦法, Cindy煮少咗米, 三杯半點夠的年輕人食.  佢地每人一碗,只有兩個可多裝一碗.

哈哈, 攪到我兩隻寶貝狗無飯食...佢兩隻野餓到呱呱嘈, 咁唯有呢餐食奇糧啦.    係呀, 我開始轉米飯比的我的狗狗食.   佢地每人食三餐, 早餐食狗糧加雞肉, 午餐食蕃薯, 晚餐食雞肉白飯...係咪好豐富呢!

沒有留言:

張貼留言