2016年3月5日 星期六

餞別團拜宴

February 21, 2016, Sunday

今日我地四家人同Mr. & Mrs Kua 餞別兼團拜呀! 

大家做咗鄰居差唔多八年, 佢地決定移居外地, 我們十分不捨, 但緣聚緣散, 有別離就有重逢,大家唔使唔開心.  今日就開開心心食番餐.

本來响我屋企攪, 但我隻Whisky仔太熱情,  佢見人就要錫, 成日嚇親人呀!   唯有又去打攪林太啦.

 
林老闆親自下廚炆豬手


林太炒的鴛鴦西蘭花

 
仲有炒粉絲


八號屋整南乳脆骨同洋蔥豬扒

 
 Mrs Kua無時間, 走去買陳六記燒肉, 叫咗佢唔好買, 係都唔聽.  佢仲帶咗枝名貴紅酒嚟.

 
 我都負責整咗四樣餸, 蒜蓉牛油芝士焗大蝦

蜜汁煎金蠔

美極焗雞, 仲有炒咗碟豆苗


呢張group photo就見到啦.

後來林太仲拎咗碟客家炆豬肉出嚟, 又炆得幾好味喎!

林老闆仲煲咗個什菇粟子紅蘿蔔湯

我帶咗金菠蘿同歐洲蜜瓜, 林太又預備了車里子同龍眼.

大家傾吓講吓....一齊合股買三月一號, 超過一億的六合彩呀!   中咗一齊去歐洲探Mr. & Mrs. Kua.....



沒有留言:

張貼留言