2017年10月14日 星期六

口水雞

October 4, 2017, Wednesday,  中秋節

 今日提早放工仲有時間整多樣餸, 就係口水雞呀!

其實口水雞個靈魂在於個汁, 如果無個汁, 同白切雞無咩分別喎

今次我叫Cindy 用個搥盅, 將6個紅蔥頭, 5 粒蒜頭, 幾片薑全部搥成蓉

呢個花椒油好重要, 唔係唔香架

我再加咗蝦乾辣油

用了8 湯匙花椒油, 4湯匙麻油, 用嚟爆香的薑蔥蒜蓉, 跟著加了2湯匙蝦乾辣油, 3 湯匙生抽, 少少糖.   唔夠辣加了少少辣椒粉....試味....ok, 啱我口味.

將汁淋上蒸熟斬好的雞上面, 加上蔥花及花生碎就我啦.   呢碟有骨就拎去組長屋企, 另外我再整咗一碟全去骨的就比二公子.

哈哈, 型爸同二公子都鍾意食啖啖肉架!



沒有留言:

張貼留言