2017年10月9日 星期一

中秋聚餐

September 30, 2017, Saturday

我地其中一位鄰居, 兩夫婦都好忙, 差不多個個月都有一段時間不在香港, 今次他們回港就馬上約我們聚餐.   對於我時間是有的急, 但好容易都整咗兩味.   Potluck 係最好的, 每人整一兩樣就已經好夠啦.

我整的燻蹄

蔬菜天婦羅 Happy Hour 時段已經差不多食哂

主人家預備了鮑魚及烏魚子做小食.

呢個泰底大魚蛋係主人家從網上學來, 用泰式魚餅包著馬鮫蛋做成, 好惹味呀!

林家整的紅酒炆牛尾

炒什菜

另外一家做了柚子沙律

外賣的滷水什錦

我再新炸的秋葵蕃薯及魚柳

大家都煮少咗架啦, 但我地Happy Hour 時都已經半飽, 結果就好多都食唔哂.

下次好快又有聚會, 因為Mr. & Mrs Kua 月中會返香港呀!

沒有留言:

張貼留言