2017年10月1日 星期日

New York Cheese Cake

September 23, 2017, Saturday

呢排真係好忙, blog 都無時間寫.   但就算點忙都要滿足二公子的要求.

佢話好耐都無食我整嘅New York Cheese Cake, 趁佢生日 整比佢食.

Cindy 話我應該兩年無整過.....吓, 真係有咁耐咩?

首先要攞個甩底模出嚟, 唔要個底, upside down 用牛油紙包好個底, 再用另一個碟盛起, 咁一陣做餅底就客易好多.

點解要兩個模? 因為一次過整兩個囉.   一個送比二公子, 另一個送比行山組員呀!

消化餅一條有17塊, 我分成兩袋,  用木棍壓碎

兩份溶牛油, 每份50g

將壓碎餅乾加入溶牛油拌勻, 壓成餅底, 跟著放入雪櫃

一公斤cread cheese 分成兩份

每份500g cream cheese

每份加140g糖,  一隻雞蛋, 一個蛋皇.  打勻後加一茶匙vanila oil, 半盒sour cream (115 g)

打完後就滑一滑

呢個時候預熱焗爐 170度

將餅底從雪櫃取出, 模內掃油.  跟著將芝士漿倒入

將芝士漿"櫈"平, 盡量將芝士漿入面的空氣"櫈"出, 焗起實實綿綿先靚架.

個爐夠大, 一次過焗兩個啱啱好.

.
焗到差唔多我就將兩個蛋糕調換位置,  等兩個都受熱均勻

 
呢個時候就預備餅面的sour cream.   頭先蛋糕用咗半盒sour cream, 剩低就加28g 糖拌勻, 一陣用嚟整餅面

焗好啦......好靚呀!  

先甩咗餉鋼模

再將sour cream 均勻掃上餅面

再放入焗爐焗10分鐘

攪掂啦!

我覺得做得唔錯呀(哈哈,自己讚自己)

整好待涼放入雪櫃, 最少雪四五小時食先好味.   最好就雪一晚啦.

整好蛋糕, 可以同二公子去按摩啦....呢個係佢生日要求的節目呢!

沒有留言:

張貼留言