2017年9月22日 星期五

北京老家

September 15, 2017, Friday

老友鬼鬼又從加國回港, 大家又約出嚟食飯.   每次都叫我訂位, 有時都唔知訂邊道好.  諗起都有一陣子無去過北京老家, 咁就訂咗呢間.

訂位七點, 大家都好準時, 當時無咩人...不過跟著好快就坐滿

我地研究咗一陣, 叫了一個四人餐再加一客小籠包, 咁應該夠五位女士食啦.

的菜快到無影就嚟到, 嗰頭落單, 嗰頭就上菜

頭盤有蒜泥白肉

海蜇大豆芽菜

涼菜整定唔出奇, 但估唔到片皮鴨都可以即上.

真係快過斬燒味.    用嚟包填鴨的粉皮比我地reject 咗兩次, 第一次朋友話係咪的粉皮唔熟, 見到的粉皮白色仲有乾麵粉.   第二次拎嚟, 的粉皮黐埋哂一齊, 一撕開就爛, 攪咩鬼.   到第三次老細再拎過嚟先得.    咁粗製濫造點得呀!  呢道有幾樣比較出名, 柚子魚, 草捆牛肉, 北京菜梗係有填鴨, 連個粉皮都做唔好點攪.

呢個柚子魚都幾好味, 但條魚炸得唔係好脆, 不過我地都無介意, 因為個柚子汁都係凍的.

炒刀削麵幾好味呀!

蒜蓉蜆菜, 的菜就老咗的.

另外仲有鐵板羊肉, 朋友唔食羊, 改了做鐵板牛肉

另外加了小籠包, 普普通通, 不過不失啦.

最大問題係的侍應不斷嚟收野, 我地仲有幾碟野未食完就上糖水.   最終係被我地退回叫佢地一陣再上.    到我地食完糖水, 都未叫埋單, 佢地就拎張單叫我地埋.  咁即係趕我地走.  

整餐飯都只係食咗個幾鐘, 見佢地外面有人等位, 我地都費事阻佢地啦.

埋單HK$1178, 我地五個人食四人餐, 平均每位HK$240.

如果諗著可以坐耐的傾謁嘅, 就唔可以搵呢的餐廳啦.

沒有留言:

張貼留言