2017年9月5日 星期二

流心芝士撻

August 26, 2017, Saturday

上次响紅茶冰室食過佢地嘅芝士撻覺得好好味, 好想自己試吓整.   咁就上網睇吓有咩野recipe啱使,見到Sunday More嘅流心芝士撻recipe好簡單,主要係Cream Cheese 同Yogurt, 就試吓呢個啦.   個recipe份量係做6個, 但我想整多幾個請組長食, 咁就自己調整份量啦.


忌廉芝士 250g, 無鹽牛油 23g, 純乳酪120g (其實100 g 都夠) , 糖26g, 雲尼拿油3/4 匙, 蛋白一個, 蛋黃一個(掃撻面用)

將忌廉芝士, 無鹽牛油, 純乳酪, 糖用慢火煮溶

跟著再加入蛋白拌勻
再加雲尼拿油

我本來用了100g Yogurt, 試味之後覺得甜, 所以最後加多20g Yogurt.

切勿大火煮, 不用煮得太稠

因為cool down之後就已經變稠.

我又急凍撻皮就無需搓

在撻皮用义插幾個孔

預熱焗爐, 180度焗大約10分鐘  (爐火及時間要跟自己焗爐)

焗好拿出來待涼

跟著加上芝士漿

再掃上蛋黃

220度, 再焗10分鐘 (又係要跟自己個爐火)

焗好拿出來, 先送三個去組長屋企.   回來馬上試味.    味道不錯, 個皮好鬆脆, 不過就唔夠流心, 可能的芝士漿稠咗的.    二公子話點解味帶酸(佢話酸味重咗的,但都好味),哈哈,我落多咗乳酪麻。

今問二公子仲要唔要食,佢話要,咁剩低嘅芝士漿用埋佢。

我仲有五個撻皮剩,三個甜皮,兩個鹹皮,一次過焗哂

剩低嘅芝士醬就平均落五個撻

今次我叫Cindy睇爐火,但佢唔記得,糖得過咗火。 甜撻皮同鹹撻皮的分別,甜撻皮有糖容易燶的。

今次的芝士漿無咁滿我覺得好的,芝士餡太多食落好膩架!

就算好味,呢的魔鬼撻久唔久整嚟食好啦。

沒有留言:

張貼留言