2017年9月4日 星期一

炸漿

August 23, 2017, Wednesday

估唔到今年真係會打十號風球, 呢個"天鴿"咁犀利, 一路睇著電視見到海水倒灌, 水浸, 吊船被大風吹到撞入民居, 真係嚇人. 見到個心都離埋. 

早上十一點, 組長打電話嚟話煲咗粥及炒麵, 叫我地過去一齊食.   組長咁關照, 一於應承啦.  諗吓諗吓, 都唔好空手掉空腳過去, 不如整少少炸物啦.   組長夫人鍾意食香口野.

其實我係好想試吓整個炸漿, 個炸漿recipe 係從晨光第一線其中一個教煮食環節聽番嚟, 個Chef話呢個漿又薄又脆,今日就試整.

身上仲穿著睡衣, 只有40分鐘, 整好炸漿仲要梳洗裝身....要快快快!

呢個炸漿材料:  自發粉 10g, 麵粉 60g, 蛋白 一個, 油 30g, 啤酒 80g.   個漿調好後, 我覺得稠咗的, 最後加多了 20g 啤酒.  跟著放入雪櫃一陣

跟著忙著去換衣服, 換好就馬上開始炸....太忙咩都唔記得影啦.

但成品出來了, 非常成功呀!   我炸了8片蕃薯, 8片雞髀菇.  我預每人兩件, 而剩低嘅就留番Cindy慢慢炸, 佢想食幾多就炸幾多件.    我試食, 炸蕃薯好好味呀, 個皮係又薄又脆.   炸雞髀茹就無炸蕃薯咁香口.     唔...下次炸茄子.

組長炒了义燒油麵

 
仲有奄仔蟹鯪魚球粥

加埋我碟炸物, 四個人食啱啱好呀!

沒有留言:

張貼留言