2017年9月6日 星期三

帕卡

August 27, 2017, Sunday

頂得著天鴿嘅十號風球,卻頂唔著帕卡的八號強風。

清晨大約六點被隆隆聲嘈聲, 還以為是垃圾車倒垃圾, 看一下手錶, 八號風球高掛, 應該唔會係倒垃圾.  馬上醒一醒, 唔放心走上天台看看.   嘩, 即刻大叫. 型爸及二公子即趕上來.

原來天台涼衫那邊整個蓋被吹走了, 外面大風大雨, 仍有些枝架飛來久去, 型爸想出去把鬆了的枝架穩定, 但風太大我阻止他出去, 我們亦不敢停留, 怕玻璃如果爆了, 我們亦會受傷, 唯有關好天台門, 聽天由命, 等風勢減弱了再算.

 
 
 
 兩個多小時候, 風勢減弱了只是不停下雨, 我們才上去把鬆了的枝架拉回縛實, 再處理水浸了的天台

天台頂飛到管理處, 另一邊飛到垃圾站

今次真的是不幸中的大幸, 簷頂飛走了, 打爛我們部份屋頂及地下水牆磚, 並沒有傷人及打爛鄰居的屋或車.  

十點幾組長打電話過嚟, 叫我地唔使無心機, 一陣過嚟食粥炒麵.  哈哈, 呢個組長邊有咁得意, 八號風球都要開車出去街市買餸, 真係唔怕危險咩.  

佢又整咗义燒炒油麵

今次的粥有幔有蟹

 
仲有鯪魚球

屋企有包魚皮, 打開用焗爐再烘脆

我叫Cindy用我上次的方法整炸漿, 炸蕃薯, 茄子及豆腐.

不過佢落多咗啤酒, 我覺得的炸漿稀咗的,  的漿係夠薄, 但掛得唔夠.  件茄子, 仍見到茄子皮, 下次要再調一下.

沒有留言:

張貼留言